FANDOM

Mini-Con Undertone

Undertone on hiljainen, ninjamainen Ratchetin kanssa työskentelevä Mini-Con Transformers Robots in Disguise -sarjasta. Hän tuli Ratchetin pariksi, kun Ratchet joutui jäljittämään ja vangitsemaan sotarikollisia. Kun hän ja Ratchet kohtasivat Bee-tiimin jaksossa "Decepticon-saari - osa 1" siinä samalla kun he törmäsivät Clampdowniin, he saivat Clampdownin Romupihalle kuulustelua varten. Mutta sitten kun he tapasivat Toolboxin, he auttoivat tätä vapauttamaan toiset Alchemorin vanginvartija -Mini-Conit ja panna kaikki Decepticon-saaren Decepticonien vangitsemisessa. He rakensivat staasipommin ja lähtivät viemään sitä Alchemorin ilmanvaihtokeskukseen. Heidät huomattiin ja sitten heidät saarrettiin jakson lopussa ja "Decepticon-saari - osa 2" jakson alussa, mutta Windbladen ansiosta he jatkoivat matkaa. Mutta sitten Drift, Ratchet, Undertone, Slipstream ja Jetstorm lähtivät pelastamaan Windbladen, se oli kovaa kun Overload oli vastassa. Mutta he onnistuivat päihittämään Overloadin ja pelastamaan Windbladen. Ja kun staasipommi räjähti ja Decepticonit vaipuivat staasiin, Toolbox ja muut vanginvartija -Mini-Conit veivät Alchemorin korjauksen loppuun ja lähtivät viemään heidät vankilaan Cybertronille Optimuksen, Windbladen, Ratchetin ja Undertonen kanssa.

Kuvagalleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki