FANDOM

Silas (Prime).jpg

Silas, oikealta nimeltä Leland Bishop ja joskus eversti Bishop, on MECH -nimisen terroristijärjestön johtaja, Projekti Damoclesin arkkitehti ja Transformers Prime -sarjan ihmis-antagonisti. Hän ja muut MECH:n jäsenet saivat tietää Autobottien läsnäolosta Maassa yrittäessään varastaa Dynaamisen ydingeneraattori järjestelmän jaksossa "Saattue". Sitten jaksossa "Operaatio Breakdown", hän ja hänen kätyrinsä sieppasivat Breakdownin, ja onnistuivat purkamaan hänet palasiksi päästä kantapäähän. He yrittivät jopa tehdä saman Arceelle myös jaksossa "Verkossa". He vain keräsivät ensin Cybertronilaista teknologiaa, ja sitten toisella kaudella hän rakensi kätyreidensä kanssa on Transformerin, Nemesis Primen. Mutta kun Nemesis Prime tuhottiin, sen jäännökset romahtivat Silasin päälle haavoittaen tätä vakavasti, ja silloin MECH yritti pelastaa hänet. He onnistuivat tekemään niin fuusioimalla hänen aivonsa Breakdownin hermo- ja tukiranka järjestelmiin jaksossa "Inhimillinen tekijä". Sen jälkeen Silas surmasi muut MECH:n jäsenet, otti käyttöön uuden nimen, C.Y.L.A.S. eli Kyberneettis-Symbioottinen Laajennus, varasti Damoclesin ja yritti liittyä Decepticoneihin. Mutta se ei onnistunut saamaan paikkaa Megatronin pöydästä Rafaelin etälukittua Damoclesin. Sitten jaksossa "Jano" Airachnid surmasi hänet.

Kuvagalleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki