FANDOM

Optimus' Spirit (Season 1 Ep. 5)

Mitä Optimus tekisi? on Transformers Robots in Disguise -sarjan ensimmäisen kauden viides jakso. Bumblebee yritti olla kuin Optimus johtaessaan uutta tiimiään. Mutta se on hänestä hankalaa. Sitten yhtäkkiä ihmiset löytävät Decepticonin horroskapselin, jonka he vievät Crown Cityn luonnontieteelliseen museoon. Sitten Bee-tiimi lähtee hakemaan kapselia, ennen kuin se avataan. Etsiessään kapselia, Bee kertoi heille hieman Maan historiasta. Russell lähtee omille teille, ja löytää kapselin. Mutta silloin Decepticon Blackhorn herää staasista, ja alkaa riehua. Blackhornilla piisaa voimaa, ja hän päihittää tiimin jäsenet ja karkaa museosta. Pian Optimus ottaa yhteyden Bumblebeehin, ja Bee kertoo kuinka hän yrittää olla kuin Optimus. Optimus sanoo, että se on ongelma, että hän ei ole Optimus. Sitten Bumblebee kohtaa tiiminsä jäsenet, ja keksi, että jos Blackhornin kaltainen Buffaloidi ei saa ohjeita, niin se hämääntyy ja jää yksin. Ja jos joku määrää sitä, niin he saisivat sen menemään minne tahansa jopa horroskapseliin. Ja sitten joukko lähtee Blackhornin perään. Blackhorn vaarantaa liikenteen, mutta Bee-tiimi onnistuu pysymään perässä. Blackhorn ajetaan tien sivuun ja pudotetaan alas. Sitten Grimlock hoiteli tuon korston kanuuna-iskulla. Kun karkulainen oli saatu kiinni, Bee-tiimi suuntasi kohti auringonlaskua.