FANDOM

Metroplex on robotti Transformers universumissa. Metroplex esiintyy sarjoissa Generation 1 ja Transformers: Cybertron Sisällysluettelo

Generation 1

Metroplex muuttuu valtavaksi taisteluasemaksi tai kaupungiksi. Hänellä on valtavan voimakkaat aseet, ja hän on tärkeä osa Autobotteja. Hänen ainoat heikkoutensa ovat hitaus, jonka vuoksi hän on helppo maali, mutta hänen tulituksensa ja valtavat voimansa korvaavat tuon puutteen hyvin. Toinen heikkous on hänen aseissaan, sillä ohjuksien ampuminen voi kuluttaa kaiken energian Metroplexistä. Muita heikkouksia hänellä ei ole. Hän kestää valtavasti tulitusta ja on kaikin puolin loistava soturi.

Transformers: Cybertron

Metroplex johtaa Gigantion-nimistä planeettaa,ja käyttää muiden gigantionlaisten tavoin mini-conia nimeltä Drill Bit. Metroplex ryhtyy auttamaan Optimus Primen johtamia autobotteja. Voitettuaan Megatronin, Metroplex ja hänen oikeakädenmiehensä, Quickmix ansaitsevat Autobottien merkin olkapäihinsä. Tästä lähin Metroplex on tärkeä osa Autobottien tiimiä.

Yleistä

Vaikka Generation 1:n Metroplex eroaa Cybertronin Metroplexistä, heidän ulkonäkönsä on hieman samanlainen ja he ovat molemmissa sarjoissa yhtä päättäväisiä, tärkeitä Autoboteille ja ennen kaikkea hyväsydämisiä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki