FANDOM

Confrontation (Armada (Episode 09)).png

Kohtaaminen on Transformers Armada -sarjan yhdeksäs jakso. Billy ja Fred miettivät Autobotteja ja Miniconeja, ja sitä mistä ne tulevat ja mitä he tahtovat. Fred ei usko etteivät he ole pahoja. Sitten kun he näkivät Radin, Alexiksin ja Carlosin, he lähtevät heidän perään. Yrittäessään karistaa heidät, Rad, Alexis ja Carlos kohtaavat Cyclonuksen, joka yrittää kaapata heidät aikeena houkutella Autobotit vaihtamaan heidät Miniconeihin. Rad katoaa hänen näkyvistä, mutta sitten Cyclonus kaappaa Billyn ja Fred. Rad lähettää Laserbeakin seuraamaan Cyclonusta. Kerrottua siitä Autoboteille Optimus, Hot Shot ja Red Alert lähtevät heidän kanssa pelastamaan Billyä ja Frediä. Billy ja Fred yrittävät keksiä pakokeinoa, mutta Leader-1 oli vartioimassa heitä. He yrittivät hoidella tämän päästäkseen pakoon. Mutta kun Rad, Alexis ja Carlos tulivat auttamaan heitä Miniconien kanssa, Megatron kaappasi heidät. Optimus vaati Megatronia päästämään heidät jos he antaisivat Mini-Conit. He tekevät niin, mutta Megatron rikkoi lupauksensa. Rad antaa sähköiskun Megatroniin Laserbeakillä, ja Megatron pudottaa heidät. Kaikki paitsi Radin. Hän aikoo tappaa Radin, jos Autobotit eivät anna Mini-Coneja. Fred yrittää auttaa Radiä, ja Megatron antaa Leader-1:n hoidella hänet. Mutta Fredin puhe ei saanut Leader-1:a hyökkäämään tämän kimppuun. Hot Shot iskee Megatronia, ja Rad pelastui. Autobotit saavat Miniconeilta lisävoimaa, ja valmistautuvat taistelemaan Decepticoneja vastaan. Mutta pian he vetäytyvät. Pelastustehtävän suorittamisen jälkeen Billy ja Fred tutustuvat Autobotteihin, ja alkavat avustaa heitä Mini-Conien pelastamisessa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki