FANDOM

Insecticon in Vector Sigma.jpg

Insecticonit ovat hyönteismäinen ja eläimellinen Decepticon-laji. He muuntautuvat hyönteis-muotoon, ja jotkut niistä osaavat jopa lentää.

Transformers Energon Muokkaa

Transformers Energonissa Insecticonit ovat yhdet Terrorconeista, joita käytettiin keräämään Energonia Unicronille. Alpha Q loi Insecticonit, mutta myöhemmin Megatron orjuutti ne.

Transformers Prime Muokkaa

Transformers Primessa Insecticonit ovat Decepticon-laji, joka seuraa johtajiensa käskyjä. Muutama niistä jäi Cybertronille horrokseen ja vartioon mahdollisen Autobotin varalta. Airachnid -niminen Decepticon löysi parvellisen niitä Maasta jaksossa "Ristitulessa", ja loi niistä itselleen armeijan. Mutta myöhemmin jaksossa "Armada" ne kääntyivät Megatronin puolelle kun Airachnid vaipui väliaikaisesti staasiin. Sitten kun Airachnid heräsi staasista jaksossa "Jano", heidät karkotettiin hänen mukana Cybertronin kuuhun. Ja kahden Insecticonin nimet ovat Hardshell ja Bombshock.

Transformers Robots in Disguise Muokkaa

Transformers Robots in Disguisessa Steeljaw ja hänen sakkinsa käyttivät yhtä Insecticonia, Kickbackiä, jaksossa "Häädetyt" päästäkseen Romupihalle vapauttamaan Bee-tiimin uudelleen vangittuja Decepticoneja. Hänet löydettiin Romupihan läheltä, mutta päästyä irti, Kickback pääsi pakoon. Ja ennen "Sulamispisteessä" jakson tapahtumia hän liittyi Decepticon-saaren porukkaan, jossa oli myös yksi Insecticon, joka oli myös Alchemorista. Ja myös yksi Insecticon on Shadelock -nimisen Decepticonin kätyri, joka työskentelee Starscreamin kanssa.

Kuvagalleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki