FANDOM

Hot Shot on nopea, itsepäinen ja paljon puhuvat nuori soturi. Hän on hahmoltaan sekoitus G1:n hahmoja Bumblebee ja Hot Rod. Hot Shot rakastaa kovaa ajamista ja Decepticoneja vastaan taistelemista. Hot Shot muuntautuu urheiluautoksi.

Transformers Robots in disguiseMuokkaa

Hot Shotin ensi esiintyminen Transformers sarjoissa.

Transformers ArmadaMuokkaa

Sarjan alussa Hot Shot on nuori, kokematon soturi, joka on innokas Optimus Primen seuraaja ja häntä joutuu useasti rauhoittelemaan. Hot Shot kaveraa sarjan aikana Autobottien Blurr ja Smokescreen kanssa. Sarjan aikana hän kehittyy ja jostain syystä hänestä tehdään yksimielisesti Autobottien uusi komentaja, Optimus Primen oletettua kuolleen.

Transformers EnergonMuokkaa

Hot Shot on nyt kokenut veteraani, jota nuoremmat Autobotit ihailevat ja kunnioittavat. Hän itse on rauhoittunut ja tuntee vastuunsa. Hot Shot kaveraa sarjan aikana sarjan ihmispäähenkilön, Kickerin kanssa. Sarjan aikana hän ei kuitenkaan tee juuri muuta, kuin ammuskelee taustajoukoissa.

Transformers CybertronMuokkaa

Cybertron ei jatka suoraan Armadan ja Energonin jatkumoita, mutta hahmo on kuitenkin sama. Hot Shot kuuluu nuoriin ja innokkaisiin Autobotteihin, mutta on tästä huolimatta kohtalaisen kokenut henkilö. Hot Shot saa sarjan edetessä itselleen uuden, paremmin panssaroidun ulkonäön ja hän muuntautuu tämän jälkeen panssaroiduksi, suuritulivoimaiseksi kuljetusautoksi. Sarjan aikana Hot Shot kaveraa Autobot Overriden kanssa.

Kuvagalleria Muokkaa

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki