FANDOM

Russell and Denny with Steeljaw and Divebomb

Häädetyt on Transformers Robots in Disguise -sarjan kahdeskymmenesensimmäinen jakso. Steeljaw ja hänen sakkinsa yrittävät päästä Romupihalle vapauttamaan Bee-tiimin vangitsemat Decepticonit. He käyttävät siinä Kickbackiä syöttinä. Ja kun Kickbackin jäljityssignaali havaittiin, Bee-tiimi lähti perään. Kickback pääsi irti, ja sitten hän pääsi pakoon. Steeljaw:n sakki peukaloi turvajärjestelmää lähettämällä aliääniä, jotka vaikuttavat botin kuuloon, mutta eivät niihin joilla on sirut, jotka suojaavat niitä botteja, joilla on sellaiset sirut. Sitten he ottavat Russellin ja Dennyn vangeiksi, ja heillä he aikovat saada Bee-tiimin pudottamaan aseet, ja niin kävi. Mutta pian Russell ja Denny onnistuvat karkaamaan näkyvistä, ja sitten Steeljaw määrää Thunderhoofin ja Clampdownin etsimään heidät. Russell ja Denny yrittävät hoidella heidät, mutta joutuvat pian poistumaan Romupihalta. Mutta silloin Clampdown onnistui nappaamaan Dennyn. Steeljaw kiristää Fixitin avaamaan horroskapselit aikomalla tappaa Dennyn. Mutta onneksi Jetstorm onnistui saamaan aliäänikentän pois päältä, ja sitten Bee-tiimi pääsemään Romupihalle taistelemaan Steeljaw:n sakkia vastaan. Bumblebee tulee taistelemaan Steeljaw:ta vastaan ja muut tiimin jäsenet yrittävät sulkea horroskapselit. Russell ja Denny onnistuvat sulkemaan kapselit ja Steeljaw ja hänen sakkinsa joutuvat perääntymään. Steeljaw on raivoissaan, ja pian salaperäinen Decepticon, Megatronus, ottaa yhteyden Steeljaw:n. Megatronus haluaa, että Steeljaw auttaa häntä rakentamaan portin, jolla Megatronus pääsisi Maahan. Steeljaw ei aio totella häntä, Megatronus vaatii häntä tottelemaan, sillä vaikka hän on toisessa ulottuvuudessa hän voi silti satuttaa häntä. Sitten Megatronus tekee tarjouksen: jos Steeljaw valmistaa portin, niin Megatronus antaisi Maan hänelle. Steeljaw suostuu siihen, vielä nyt.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki