FANDOM

Bisk (RID (2015)).jpg
Bisk on hummeria muistuttava Decepticon Transformers Robots in Disguise -sarjasta. Hän pitää kisaamisesta ja meluamisesta. Muuntautuu futuristiseksi punaiseksi muskeliautoksi. Jaksossa "Enemmän kuin miltä näyttää" Bumblebee, Strongarm, Sideswipe ja Grimlock kohtasivat hänet golfkentällä, he onnistuivat voittamaan ja viemään hänet horroskapseliin Romupihalle. Myöhemmin Steeljaw vapautti hänet ja useita Decepticoneja jaksossa "Silmänkääntötemppu", ja toimitti heidät Glowstrikelle Decepticon-saarelle. Sitten jaksossa "Bumblebeen vapaailta" hän sai avukseen kaksi Mini-Conia nimiltään Anvil ja Hammer. Ja he olivat Crown Cityn Romuhallissa varastamassa varamikseriä. Kun Bumblebee kohtasi hänet ja hänen Mini-Coninsa he taistelivat Taka-akselin esiintyessä. Ja koko konsertin yleisön edessä. Bumblebee onnistui päihittämään Anvilin ja Hammerin, ja sitten hän ja Bisk alkoivat taistella. Taistelu oli kova, mutta Bumblebee onnistui kukistamaan hänet myös. Ja sen jälkeen Bumblebee, Strongarm, Grimlock, Russell ja Denny veivät heidät takaisin Romupihalle horrokseen.

KuvagalleriaMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki