FANDOM

Arcee (Prime (Full Picture)).jpg

Arcee on yksi naispuolinen Autobotti-tiedustelija. Hän on ollut joissakin sarjoissa Optimus Primen komennossa.

Transformers: Energon Muokkaa

Transformers Energonissa Arcee oli yksi Omnicon, joka työskenteli Optimukselle. Kuten kaikki Omniconit hän ampui Energon-tähden Autobottiin antaen tälle lisävoimaa.

Transformers: Animated Muokkaa

Transformers Animated -sarjassa Arcee oli tiedustelija, joka kantoi mukanaan Projekti Omegan koodeja. Ratchet lähetettiin etsimään häntä ja estämään koodeja joutumasta Decepticonien haltuun. He joutuivat kumpikin Decepticon-palkkionmetsästäjä Lockdownin vangiksi, joka varasti Ratchetin EMP-generaattorin. Generaattorin aiheuttaman onnettomuuden ansiosta he pääsivät karkuun, mutta Arcee menetti muistinsa. Ratchet ei onnistunut korjaamaan muistia, mutta sai vahingossa koodit omaan prosessoriinsa. Joten hän sai vastuulleen Arceen alkuperäisen tehtävän, Omega Supremen aktivoinnin ja kouluttamisen.

Transformers: Prime Muokkaa

Transformers Primessa Arcee on Optimuksen tiimin jäsen ja Autobottien ketterimpiä sotilaita. Hän ei aina hoitanut hyvin työtään katsoa Jack Darbyn perään. Mutta on hitaasti alkanut osoittaa kunnioitusta häntä kohtaan. Arceella on traumaattisia kokemuksia ystäviensä menetyksestä, kun sarjan alussa Starscream tappoi Cliffjumperin, ja kauan ennen sen tapahtumia, kun Airachnid tappoi Tailgaten.

Kuvagalleria Muokkaa

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki